You are here

KRAANADE JA TELFRITE HOOLDUSEKSPERTIDE KONSULTATIIVNE LÄHENEMINE

Personaalne suhtlus kraanahoolduse klientidega

Meie konsultatiivne lähenemine võib aidata teil otsuseid langetada. Me ei esita teile pärast ülevaatust või hooldust üksnes aruannet. Me võtame aja, et teiega kohtuda ning jagada ülevaatuse tulemusi, anda tööstusharu juhtivast asjatundlikkusest lähtuvalt soovitusi ja arutada läbi, kuidas iga meede mõjutab nii teie äritegevust kui ka kogu ettevõtte heaolu.

Meie ülevaatuse ja ennetava hoolduse protsesside aluseks on patenteeritud riskihinnang ja soovitusmeetod. Valitud hooldusest sõltumatult on meie hindamiste ja konsultatiivsete protsesside keskmes ettevõtte Konecranes patenteeritud riskihinnang ja soovitusmeetod, mis annab teile ohutuse ja tootlikkusega seotud eelised.

Ülevaatuse ja ennetava hoolduse teenused hõlmavad mitmeid olulisi konsultatsioone, muu hulgas alljärgnevaid.

Ohutuse ülevaade: saate seadmete tasandil ülevaate ohutusega seotud tuvastatud vigadest või probleemidest enne, kui tehnik lahkub objektilt või seadmed uuesti kasutusele võetakse.

Külastuse ja hoolduse ülevaated: need töö või objekti tasandil koostatud ülevaated tutvustavad teile ülevaatuse ja hoolduse tulemusi, tuvastatud riske ja soovitatavaid meetmeid.

Äritegevuse ülevaade: äritasandil ülevaade teie praegusest hooldusprogrammist kajastab investeeringutasuvust ning edendab pidevat arengut.

Kraana analüüs meie asjatundjatelt

Te ei pruugi kraana seisukorraga seotud probleemidest teadlik olla. Õnneks oskab meie kogenud tehnikute ülemaailmne võrgustik iga kraana seisukorda põhjalikult hinnata. Meie eksperdid on teie seadmete tõrkediagnostikas asjatundjad ning suudavad tuvastada isegi selliseid probleeme, mida visuaalne kontroll ei paljasta. Konsultatsiooniteenuste osutamisel kasutatakse veel ilmnemata või varjatud defektide tuvastamiseks tipptasemel tehnoloogiat ja mittepurustavat testimist ning tähelepanu pööratakse tootmiskatkestuse minimeerimisele.